Search

Asiakaskokemuksen 10 trendiä vuodelle 2019

FutureLabin asiakaskokemusguru Kari Korkiakoski on totuttuun tapaan luonut vuoden 2019 TOP 10 trendit asiakaskokemuksen saralla. Nämä kannattaa lukea!


Missä mennään nyt. Mihin yritysten pitää panostaa? Miksi mittaustulokset eivät kehity? Miksi myyntijohdon pitäisi nyt viimeistään herätä mukaan asiakaskokemuksen kehittämiseen? Ja paljon muuta.


https://www.futurelab.fi/asiakaskokemuksen-trendit-2019/


Allekirjoitan Karin näkemykset nähtyäni ne myösoman työni kautta. Asiakkaista on tullut vaativimpia, monilla aloilla kilpailu verkkokaupan kanssa on veristä. Palvelukohtaamisissa asiakas odottaa jo huomattavasi enemmän kuin pelkkää huomiointia. Nyt viimeistän on aika päästä hämmennyksen ja heräämisen portaalta muutoksen johtamiseen.


" Asiakaskokemus koostuu tehokkuudesta, helppoudesta ja tunteesta." Unohda oikotiet, chattibotit, keinoäly mikäli perustasi ei ole kunnossa. " Parhaat yritykset keskittyvät entistä tiukemmin kokemuksen parantamiseen, asiakaskeskeisen tiimin rakentamiseen ja asiakaspalautteen hyödyntämiseen". Siinä on parhaat neuvot tähän vuoteen. Niissä minäkin voin Teitä auttaa. Energistä ja asiakaskokemuksellista vuotta 2019!



©2018 Human 2 Human Consulting.

  • Facebook - H2H Consulting
  • LinkedIn - H2H Consulting
  • Twitter - H2H Consulting